25 November 2014

Interstellar

Am asteptat cu nerabdare Interstellar. Mi-a placut mult tot ce am vazut in trailer: abordarea, regizorul, actorii, subiectul... genul de pelicula care promite de la bun inceput sa devina film de referinta, impecabil realizat, fabulos, mind-blowing.

Probabil sunt o persoana foarte critica. Zic si eu, nu stiu, dar sincer... Interstellar putea sa fie mind-blowing, insa nu a fost. Tinteste la stele dar nu devine un film memorabil. Si nu are momentul wow al revelatiei supreme, cand toate piesele se aseaza si tu ramai pe ganduri. Sau, bon, eu nu l-am trait.

E un film bun? Categoric! E mai bun decat multe de pe piata si este incredibi de bine realizat. Da. Imagini, sunet... ideee... da! Insa cand te arunci atat de sus, oamenii vin cu asteptari la film, iar eu.... well, eu mai scurtam putin tot, mai umblam la dialoguri, tratam altfel unele pasaje (unele prea lungi, altele insuficient detaliate), mai scoteam din clisee (gen cele de la final). Si una personala: eu nu inteleg cum te poti preocupa asa de mult de un copil si de celalalt nu, mai ales dupa ce au trecut atatia ani.

Dar bon, it's just my two cents. Am mai fost la filme pe care lumea le-a adorat si eu am inotat impotriva curentului, in ultimul timp asa patesc, nu inteleg prea bine ce se intampla.

No comments: