12 November 2014

Trei nebuni in pijamale

Am inceput aceasta zi ascultand Florence and the Machine si mi-am adus aminte (madlena, nah) de dimineata in care corpul meu a decis sa se activeze la o ora imposibila, una la care toata casa inca dormea. Si cum inca de seara mi se invartea prin cap playlistul meu cu Florence and the Machine si... m-am refugiat in bucatarie cu o cana de ciocolato-cafea si telefonul cu muzica.

Uitasem insa ca piticii in pijamale care bantuie desculti si ciufuliti la prima ora a diminetii (eu am doi) sunt atrasi de muzica. Asa ca usa de la bucatarie s-a deschis larg si s-au itit doua capete curioase.

E 6 dimineata mama, go to sleep!

Nah, piticul mare se uita deja peste umarul meu la videoclip iar piticul mic zambea larg si ma tragea sa dansam.

E 6 dimineata mama, go to sleep!

Well, cateodata n-ai sorti de izbanda si pace asa ca ne-am mutat in sufragerie unde daca daca vecinii nostri se uitau pe geam la ora aceea imposibila puteau vedea trei nebuni in pijamale dansand "cu figuri" si topaind de zor pe la ora 6 dimineata. Iar copiii mei au dansat pe Marina and the Diamonds, KT Tunstall, Scissors Sisters, Florence and the Machine... si, evident, Pharell (e iubirea bebelunei) :D.

Buna dimineata!






No comments: