13 November 2014

Unele lucruri se repeta

In septembrie 2010 copilul meu cel mare avea 1 an si ceva, acum are deja 5, insa unele lucruri nu se schimba: plecat fiind cu tatal lui, i-a intrat o aschie in deget si cum omuletul meu e fricos rau la lucruri de genul acesta, s-a lasat cu plansete si manuta stransa tare-tare. Asa ca m-au sunat: el avea nevoie sa ma auda, Bu isi dorea ca eu sa-l calmez ca sa ii poata scoate aschia (nu intrase sub piele, se putea extrage destul de usor insa omuletul nu il lasa si pace).

Cum copilul plangea de zor in telefonul meu, am incercat sa ii distrag atentia povestindu-i diverse insa mi-a raspuns printre suspine si hohote de plans ca mai bine cantam ceva asa ca, ceva ani mai tarziu, iata-ma din nou cantand la telefon, sa-l linistesc.

Aschia a fost scoasa, drama s-a terminat repede, ramane in urma amintirea unor lucruri care se repeta, insa cu adaugirea fireasca unei alte varste - de data aceasta copilul e mai mare si isi poate exprima clar gandurile, asa ca in plina repriza de plans am avut parte si de urmatorul schimb de cuvinte:

- Iti aduci aminte cand ai patit x lucru si ti-am spus ca doare doar cat o ciupitura si chiar asa a fost?
- Daaa, rosteste el distrus
- Asa e si acum, tot la fel o sa simti... 
 pauza
- Te rog sa ai incredere in mine...
incerc eu sa-mi continui explicatia in timp ce in partea cealalta a telefonului copilul hohotea de mama focului, insa rapsunsul a venit rapid, rostit printre sughituri de plans:
- Nuuuu prea cred...

No comments: