02 December 2014

2 ani si 4 luni

Bu a plecat o perioada cu copiii, singur, asa ca atunci cand ne-am regasit cei mici au fost tare incantati si lipiti de mine. Bucurie mare, m-au pupat de acum sunt lustruita toata... el a tipat tare de incantare, iar ea s-a lipit toata de mine. Atat de tare incat o vreme era musai sa merg cu ea cam peste tot pe unde se ducea. 'ai mami (hai mami) si ma tragea de mana sa fiu cu ea.

Asa si la masa: a mancat ea ce a mancat si gata, 'ai mami... Doar ca eu mai aveam trei imbucaturi si cum pana atunci mai mult jonglasem cu hranitul ei si al meu, chiar doream sa le mananc asa ca am dat-o jos de la masa si i-am zis sa se duca ea inainte ca eu mai am de mancat. S-a invartit nitel pe loc dupa care, pac, s-a suit din nou la masa si a inceput sa-mi manance constiincioasa mancarea. pac- pac, expeditiv, trei dumicati mai aveam, toti trei au disparut rapid. Dupa care a declarat scurt: gata! ' ai mami!.

Cum ma uitam la ea amuzata, incercand sa-mi dau seama daca ghemotocul de 2 ani si ceva tocmai mi-a mancat mancarea ca sa terminam mai repede cu asta si sa merg cu ea, bebeluna a reluat, aratandu-mi farfuria: gata! ... dupa care s-a dat jos de la masa si m-a luat de mana 'aide mami indicandu-mi clar prin ton si actiuni ca gata, acum am rezolvat cu mancarea, haide cu mine! :-)

3 comments:

Ioana said...

Hahaha... Bine ar fi sa functioneze si la noi, pe principiul "atunci stiu cum sa-ti ofer mancarea ca sa o si mananci".

Zu said...

Haha, din pacate nu, nu merge asa de usor :D

Vio said...

Deja dovedeste ca va fi descurcareata:) Va avea solutii inedite..zic! :)