05 December 2014

Mica agenda

Cateva lucruri utile, zic eu ca nu doar pentru mine, din evenimentele interesante care au loc in jurul meu...

Mai intai, o conferinta: 



Nu merg eu la multe conferinte, insa aceasta m-a tentat si chiar am vrut sa particip, din pacate insa nu ajung. Am auzit lucruri bune despre cativa dintre lectori iar abordarea "ne ocupam de parinti ca sa le fie bine si copiilor" mi se pare mai mult decat corecta. Am mai spus-o, tocmai pentru ca e o idee in care cred puternic: este important sa te ocupi si de nevoile proprii. In avion, in caz de accident, recomandarea clara este ca parintele sa isi puna mai intai masca de oxigen lui si abia dupa aceea copilului (sau persoanelor din jur care au nevoie de ajutor, de altfel). Mi se pare foarte clar: daca tu nu ai oxigen te sufoci si nu vei avea cum sa ii ajuti pe ceilalti... in concluzie copilul tau/ familia ta va suferi. Daca tu nu esti ok, cum sa poti avea grija de altii?

De aceea o astfel de conferinta mi se pare extrem de interesanta si necesara, in conditiile in care in acest moment exista o sumedenie de sfaturi despre copii cu focus cam exclusiv pe ei... cred ca e bine sa includem si trairile si nevoile parintelui in ecuatie.

Apoi... cateva idei pentru perioada sarbatorilor, lista de fapte bune:
  • cadoul din cutia de pantofi sau proiectul ShoeBox : o cutie de pantofi frumos decorata, in care pui tot ce crezi ca i-ar face placere unui copil (2-18 ani, fete si baieti) iar apoi o duci la una dintre locatiile de pe lista (si sunt destule :D)
  • deveniti Mos Craciun pentru un copil - aici (cadouri pentru copiii bolnavi de cancer de la spitalul Fundeni) sau aici (cadouri pentru copiii abandonați din Sectorul 2, aflați în centrele de plasament din cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului) puteti gasi scrisori ale copiilor si sa faceti o bucurie
  • cantati un colind pentru o cauza buna: fiecare video inscris aici inseamna o pereche de ghetute de iarna pentru un copil in dificultate
Eu mi-am propus  sa-i implic si pe cei mici la partea cu colindul dar si la cadoul din cutia de pantofi.

No comments: