04 December 2014

Amicul din congelator

Pe 26 octombrie in Bucuresti era zapada multa, bogata, prima ninsoare din 2014 pe aici. Soc, surpriza maxima pentru parinti, bucurie pentru cei mici... hai afara. Mergeti voi, eu nu merg, mai am x, y si z de terminat.

Si s-au dus ei doi impreuna cu Bu, la zapadaaaaaa. Infofoliti, echipati, gata sa ia cu asalt parcul unde se asternuse un strat suficient de gros pentru o joaca faina, de iarna. In octombrie, mdap.

Nu stiu pe unde eram cand s-au intors, e clar ca n-am fost pe faza pentru ca atunci cand am deschis congelatorul ceva mai tarziu, sa scot nu-stiu-ce din el, am dat peste individul de mai jos:


Se odihnea linistit la racoare, probabil in asteptarea unor zile mai bune. Nu m-am indurat sa-l zburatacesc de acolo, pana la urma iata ca dupa ce se ducea zapada eu puteam sa scot oricand un om de zapada din congelator, nu??? Apoi a urmat o perioada plina, am fost plecati... mi-a iesit complet din cap. Pana zilele trecute, chiar pe 1 decembrie, cand am dat din nou de el. E tot aici, parca a mai si slabit, nu stiu daca ii prieste, adevarul e ca l-am mai si inghesuit eu cu diverse:


Acum ma gandesc daca sa nu-l trimit afara la joaca impreuna cu fratii si surorile lui, ca taman ce a nins din nou, sa ne saturam de cata zapada ne inconjoara.

No comments: