12 February 2015

Doi dintr-o lovitura

Cei doi din fata se clatinau de ceva vreme insa nu mi-am imaginat ca le va veni sorocul fix in aceeasi zi. Azi, adica. Ziua in care copilul meu cel mare a topait incantat in fata mea, cu un dinte mic-mic (minuscul, nu ma gandeam ca sunt atat de mici si fragili) in mana. Primul dinte. A dansat dansul ploii si si-a aratat dintele oricui a putut (inclusiv surorii lui mai mici care dormea la momentul cheie si acum vrea si eaaa)...

Al doilea dinte, cel de langa el, se clatina periculos, cam la 90 de grade, de am zis ca ramane cu el in mana. Doua (sau trei) ore mai tarziu a cazut si el la datorie, se pare ca nu a rezistat fara fratele lui, iar noi avem acum Intaiul Mare Stirb al familiei, doi dinti din prima si un gol respectabil in dantura (jos).

1 comment:

Unknown said...

Interesant! :)
Interesată de urmărit/schimb de linkuri?
http://primacarteblogdinromania.blogspot.se