22 April 2015

What happened?

Asa pauza lunga... parca n-am mai avut. Unde am disparut, ce am facut, ce-i cu mine? Nici eu nu stiu, asta e. Intai ca sunt bolnava, m-am imbolnavit asa de rau ca abia ma mut de pe canapea in scaunul de la birou si inapoi. Febra, frisoane si tuse de neoprit. Teoretic si lucrez, practic eu simt ca parca n-am spor si asa ma enerveaza si mai tare.

Pentru ca what happened ala nu e doar legat de mine. Azi am descoperit niste cuvinte mai vechi aiurea rau si asta vine bonus peste faptul ca in ultimul timp tot dau peste oameni uscati si urati si primesc inapoi, ca raspuns la atitudinea mea amabila, gesturi pe care nu le inteleg pur si simplu, carora nu le pot da sens. Si ma intreb (again and again, ca povestea asta nu-mi da pace, asta e) cum ajung oamenii sa se inraiasca ata de mult incat sa stea fata in fata si sa nu-si vorbeasca, sa stearga grade de rudenie si prietenii cu buretele, in numele a ce, de ce, pentru ce? Si e trist sa-ti traiesti viata asa, ofilit inainte de vreme, e trist sa ii anulezi unui copil prietenul lui bun sau bucuria/ dreptul (?) de a isi cunoaste rudele doar pentru ca... pentru ca ce?

Asa ca poate somatizez, naiba stie, sunt in stare sa cred orice la ora asta si tot ce stiu e ca vreau sa treaca, sa nu mai fiu bolnava, mi-am propus sa scot musai bicicleta si sa elimin niste draci in timp ce imi aduc aminte ca primavara e frumoasa si racelile trec iar oamenii sunt asa pentru ca asta aleg ei sa fie.

No comments: