18 May 2015

"Fazanul" - Teatrul Nottara


Invitata fiind la la premiera pentru presa si bloggeri a piesei Fazanul, la Teatrul Nottara, m-am bucurat mult de ocazia de a mai ajunge si eu la teatru. Pentru ca desi era o vreme in care mergeam des, acum a devenit complicat sa plec de acasa seara si mai mereu exista alta prioritate. Ei bine, acest eveniment mi-a adus aminte de bucuria unei piese de teatru bune, a unei seri cu adevarat placute, a unui spectacol reusit.

Mi-a placut mult aceasta punere in scena. E o comedie bulevardiera spumoasa, ce trateaza tema clasica a pacalitorului pacalit, intr-o abordare extrem de reusita. Nici nu stiu ce sa amintesc mai intai:
- textul, cu o traducere foarte buna (dialogurile sunt pline de replici rostite alert, cu mult umor, bazate adesea pe jocuri de cuvinte, traducerea acestei piese nu a fost lucru usor si totusi nu simti ca a fost "gandita" initial in alta limba)
- personajele pline de culoare si verva, care ofera posibilitatea actorilor sa creeze cateva roluri minunate (mica nota personala:  Maggy Soldignac -Diana Roman- cu o partitura savuroasa :-)
- abordarea moderna (regizorul, Alexandru Mazgareanu, are 28 de ani) cu un decor extrem de reusit si cateva idei ingenioase (nu zic mai mult, dar muzica si o anumita "tumba", da, da)...

E un spectacol pe care il  recomand din toata inima, am petrecut o seara tare placuta.

No comments: